Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling
Helaas kan het voorkomen dat je geen bevestiging van je bestelling ontvangt. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Soms belandt onze e-mail in je ongewenste items of spam. Kijk dit dus als allereerst na. Controleer daarna of je e-mailadres correct is ingevoerd, omdat een kleine typefout vaak de oorzaak is. Neem in dat geval contact met ons op. Ook kan het incidenteel voorkomen dat wij een storing hebben, waardoor de e-mailbevestiging vertraagd wordt verzonden.
Heb je binnen een uur na het plaatsen van je bestelling nog niets ontvangen? Neem dan alsjeblieft contact met ons op.
Niet gevonden wat je zocht?Meestgestelde vragen
Liever een medewerker spreken?
Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17:00 uur. Via chat & Facebook zijn wij van maandag t/m vrijdag
bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.
Start een chat
24/7 binnen 1 minuut
Stuur een e-mail
Antwoord binnen 24 uur
Telefoon
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00
0850030008
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00
Meestgestelde vragen
Liever een medewerker spreken?
Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 17:00 uur. Via chat & Facebook zijn wij van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 17.00 uur.
Start een chat
24/7 binnen 1 minuut
Stuur een e-mail
Antwoord binnen 24 uur
Telefoon
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00
0850030008
Ma t/m Vr van 9:00 tot 17:00